Jak przygotować się na pierwszy trening personalny?

Jak przygotować się na pierwszy trening personalny

Jak się przygotować do treningu personalnego? Co zabrać? O czym pamiętać? Pierwsze spotkanie z trenerem personalnym może być stresujące. Przy współpracy z ekspertem wyjaśniamy dziś więc, jak przygotować się na pierwszy trening personalny, aby iść ze spokojem i pewnością siebie, nie zapominając o niczym ważnym.

Trener personalny Mokotów to najlepszy możliwy pomysł, aby zabrać się za aktywność fizyczną i rozpocząć przygodę z regularnymi treningami. Korzyści współpracy z trenerem personalnym można mnożyć:

  • Trener personalny Mokotów opracuje indywidualny plan treningów, dopasowując go do twoich potrzeb. Niezależnie czy interesuje Cię trening mięśni brzucha na płaski brzuch, trening cardio lub odchudzanie.
  • Trener personalny zadba o to, aby plan treningowy był możliwy do zrealizowania i nie nadwyrężał nadmiernie twojego organizmu.
  • Trener personalny zatroszczy się o to, aby treningi były efektywne i przynosiły możliwie szybkie rezultaty.
  • Trener osobisty upewni się również, że twój plan treningowy jest bezpieczny, nie narazi cię na kontuzje, a jeśli zajdzie potrzeba, wprowadzi konieczne korekty już w trakcie jego realizacji.
  • Trener personalny Mokotów będzie na bieżąco korygował twoje błędy, dbając o poprawną technikę i odpowiadał na twoje pytania, jeśli w trakcie pojawią się w głowie jakieś wątpliwości.

Mówiąc krócej, Trener personalny Mokotów – Rafał Kiszło pomoże ci osiągnąć cel w postaci redukcji tkanki tłuszczowej czy wyrobienia muskulatury i stanie się to z pewnością szybciej oraz skuteczniej, niż gdybyś planował treningi samodzielnie.

Jak wygląda pierwszy trening personalny z trenerem?

Pierwszy trening personalny to ważne spotkanie, podczas którego masz okazję lepiej poznać trenera, trener personalny Mokotów ma natomiast szansę dowiedzieć się więcej o tobie i twoich oczekiwaniach.

Sprawdź także:   Jakie ćwiczenia, aby zrzucić brzuch?

W trakcie spotkania trener zada ci kilka pytań żeby lepiej poznać Ciebie i Twoje cele treningowe:

  • Trener personalny przeprowadzi wywiad medyczny, zapyta o twoje dolegliwości zdrowotne, przebyte i trwające choroby, kontuzje, urazy – to bardzo ważne informacje, które pozwolą opracować uwzględniający twoje ograniczenia i bezpieczeństwo plan treningowy. Na pierwszy trening personalny przygotuj więc rozpiskę ze swoją historią medyczną. Pamiętaj! Nie ukrywaj nic przed trenerem, bądź z nim w pełni szczery. W przeciwnym razie niewłaściwie dobrane ćwiczenia mogą pogłębić twoje problemy zdrowotne.
  • Trener personalny poprosi cię o opowiedzenie o swoich celach. W tworzeniu planu treningów bardzo istotne jest określenie, co chcesz uzyskać. Zależy ci na zrzuceniu wagi, a może chcesz wprowadzić zdrową aktywność fizyczną w życie i ważne jest, aby plan treningowy uwzględniał długofalowe ćwiczenia, albo chcesz wytrenować konkretne partie mięśniowe lub na przykład chcesz się przygotować do jakichś występów czy zawodów sportowych. Poinformowanie trenera o celach pozwoli mu opracować plan treningów, który idealnie wpisze się w twoje oczekiwania.
  • Instruktor zada ci sporo pytań, dotyczących trybu i stylu życia, preferencji żywieniowych, a nawet lubianych i nielubianych przez ciebie rodzajów aktywności. Poznanie twoich preferencji umożliwi trenerowi dostosowanie planu treningów do ciebie, dbając o skuteczność, a także o to, abyś się nie zniechęcił.
  • Podczas pierwszego spotkania trener dokona także pomiarów ciała, określając obwody, wykona także analizę składu ciała. Pomiary pomogą określić punkt wyjściowy i pozwolą monitorować postępy.

Jak się ubrać na pierwszy trening personalny?

Na pierwszy trening personalny idź w stroju sportowym – wygodnym ubraniu, które nie będzie ograniczało ci swobody ruchów. Pierwszy trening personalny z pewnością odbędzie się w pomieszczeniu, możesz więc założyć T-shirt i sportowe spodenki lub legginsy, do tego koniecznie wybierz wygodne buty sportowe, które porządnie trzymają się na nodze. Nie zapomnij o butelce z niegazowaną wodą.

Sprawdź także:   Jak długo trzeba ćwiczyć z trenerem personalnym? Kiedy zaczyna być widać efekty?

Jak przygotować się na pierwszy trening personalny – co jeszcze zabrać?

Jeśli twoja historia medyczna jest skomplikowana, możesz zabrać dokumenty medyczne lub wesprzeć się spisaną w domu listą, która powinna obejmować również przyjmowane leki. To ułatwi ci przekazanie najważniejszych informacji, a dzięki temu trener personalny Wilanów będzie mógł wziąć pod uwagę wszystko, co istotne, rozpisując dla ciebie plan treningów.

Jeśli nigdy nie byłeś na siłowni, nie korzystałeś ze wsparcia trenera personalnego i stresuje cię perspektywa tego spotkania, pamiętaj, że trener personalny zajmuje się układaniem planów treningowych i dbaniem o zdrowie i zadowolenie klientów. Jest przyjaźnie nastawiony i zależy mu na tym, aby cię wspierać, a nie zniechęcać. Nie stresuj się więc i idź na pierwszy trening personalny z energią i optymizmem.

Na pierwszy Trening personalny Mokotów – Rafał Kiszło zaprasza w Warszawie na ul. Józefa Piusa Dziekońskiego 1, 00-728 Warszawa, Telefon: 608 472 294.